close

**今日去左見工XD 補習~~~話說較早前SD 左EMAIL 出去~~都係諗住會石沉大海啦
點知尋日打黎叫我今日去INTERVIEW 哈哈~~ 做左成個鐘的小學練習 哈哈哈 我做得真係慢~~~
最後唔知請唔請~~等佢打黎CONFIRM啦

呢排成日用錢 又冇錢入袋 感覺唔好!!

**睇醫生都用左唔少去啦 雖然唔係我比
但我真係好憎自己身體差到咁X 成個廢人咁 
我令願係我銀行戶口扣哂所有錢  比返個健康身體我就好滿足
發夢就可以做到

我由上星期病到而家都未好得哂  返到LN 又見到好多同學仔都病  流感肆虐 敬請小心


**成日想做PAPER 又唔願做 懶到成PAT野咁~~~

**下星期又INTERVIEW!!!!>< 呢個真有點壓力

arrow
arrow
    全站熱搜

    ka1223 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()